tisdag 14 april 2009

Günthers korv, del 2

God fortsättning, kompisar! Hoppas ni haft en härlig påsk! Jag tänkte att ni kanske är sugna på att vara ute i det fina vädret, men inte nödvändigtvis vill äta en gigantisk gourmet-middag nu när man är lite skönt påskfläskig. Därför tänkte jag påminna om Günthers korvtjorva på Karlbergsvägen! Jag själv är vegetarian så jag har ju lite svårt att bedöma hur starka hans knackwurstar är, men jag vet att han sagt till min sambo att man "får hår på bröstet" av hans chilisås. Jag vet också att alla som ätit där får något beslöjat över ögonen. Imorse när jag skulle gå min lilla morgonslinga lyckades jag faktiskt ta en bild på hans egen beskrivning av vegokorven. Så nu vet ni att han faktiskt HAR vegokorv. Vad han själv tycker om det framgår rätt tydligt på bilden nedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar